21. března 2013

Ladybox březen

Od začátku krabiček krásy jsem spíše tíhla k Senzaboxu. Působil na mě sofistikovaněji, na Ladybox jsem koukala spíš jako na krabičku pro náctileté. Moje mínění se však během posledních měsíců otočilo. Sledovala jsem krabičky pouze na blozích a vyčkávala na odhalení obsahu s tím, že když to bude něco zajímavého, koupím si ho dodatečně. Jenže pak přišel Ladybox s tím, že v březnové edici bude Illamasqua. Po čemkoliv této značky už delší dobu toužím, a tak jsem objednala. A výsledek? Můj indiánský tanec na přivolání laku této značky se zadařil.

V krabičce na mě čekalo 6 kosmetických výrobků a 1 nekosmetický.



























Evelin Slim Extreme Zpevňující sérum na dekolt a poprsí - žádný speciální přípravek na prsa jsem nikdy neměla, protože jim prostě nevěřím. Každopádně díky Ladyboxu jim dám šanci a vzoreček pečlivě otestuji.



Illamasqua lak na nehty, odstín Faithful - z laku mám opravdu radost, z odstínu už méně :-( Viděla jsem, že někdo má krásně červený (ten bych chtěla nejvíce). Můj Faithful je taky zajímavý, ale já raději něco výraznějšího. Co se týká kvality, tak to bude parádádička. Lak kryje v jedné tenké vrstvě, vůbec neproužkuje a slibuje dlouhou výdrž.


Salcura DermaSpray Intensive - s tímto výrobkem také nemám žádnou zkušenost, takže jsem zvědavá. Je určen pro suchou a svědivou pokožku. Jedná se o personalizovaný produkt, takže v krabičce můžete najít místo něj sprej na akné.




Weleda Čistící tonikum 2 v 1 - tady mě překvapila mléčná barva tonika a zvláštní citrusová vůně. Přípravek má i odstraňovat make-up, tak jsem na něj zvědavá. Trošku mě děsí návod na použití, kdy je potřeba nakonec pokožku omýt vodou. Proč? To mi to jinak sežere jinak obličej?



Palmer´s CBF Massage Cream for stretch marks - tělové mléko, které předchází vzniku strií. Tak tloustnout nehodlám a těhotnět taky. S již vzniklými striemi už žádný krém nic nezmůže. Tak jsem ráda, že se jedná jen o vzorek a ne o celé balení.




Biopekárna Zemanka Bio Čoko-kokosky s Fair Trade čokoládou - k tomu asi toto: Já si kupuju beauty krabičku, takže v ní chci kosmetiku a ne všelijaké žvýkačky, kakaa a sušenky.





Líbej mě! Ladybox balzám na rty s jahodovou příchutí - páni, tak tom říkám milé překvapení. Na rtech je moc příjemný a voňavý. Nikterak nebarví a na rtech mi drží už   hodiny, což je skoro zázrak. Mě si tímto Ladybox rozhodně získal ;-)



Já jsem s březnovým Ladyboxem opravdu spokojená. Za tu cenu to rozhodně stálo. Nemám zkušenosti ani s jedním výrobkem. Dostala jsem svůj vymodlený lak. Jen ty sušenky si teda mohli nechat a raději přibalit klidně nějaký pytlíčkový vzoreček. 


Jak se líbí březnová edice vám? Kdyby si chtěl nekdo vyměnit odstín  laku, neváhejte mě kontaktovat ;-)  
Edit: Tak výměna už díky facebooku proběhla. Příští týden se už budu těšit z červeného krasavce. Tímto se všem potencionálním zájemcům omlouvám. Vyhrál ten nejrychlejší.

4 komentáře:

  1. Ja jsem take moc spokojena,dnes mi prisel i Senzabox,ale ten nic moc.Lak mam cerveny,ma oblibana barva,takze super....urcite objednam dalsi.

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám na ten tvůj odstín laku a taky bych brala víc ten červený, tenhle je takový podivný :(
    Ale jinak je březnové vydání skvělé!

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych ráda lak vyměnila, dostala jsem červený. Jestli to ještě platí, můžeš mi napsat na email xoxo.lucka@seznam.cz a domluvíme se.:-) Jinak máš moc hezký blog..:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Omlouvám se, ale právě jsem domluvila výměnu na facebooku. Ale doporučuju napsat na zeď Ladyboxu, třeba se ti taky někdo ozve. Držím palečky

    OdpovědětVymazat