3. července 2013

Day 15: Delicate print

O tom, jak bude vypadat dnešní patnáctý design jsem měla jasno poměrně brzy. Nastal však zádrhel ... Nemám ten správný baby modrý lak. Tomu se mi nechtělo vůbec věřit a tak jsem udělala generální úklid ve všech svých nehtových serepetičkách a ... NIC ... prostě ho nemám, ale já ho chci.

Ano, jedna varianta by byla seběhnout do jedné z nespočeti drogerek v okolí, ale jsem v šetřícím módu. Zbývala tedy jedniná věc - namíchat si vlastní modrý lak. Do skoro vyschlé bílé jsem přidala tmavě modrou a fialkovou, pořádně promíchala a výsledek už vidíte ;-)


Taky si někdy mícháte vlastní odstíny laků?

9 komentářů:

  1. Krásne nechty!
    nechce sa mi veriť že si vytvorila z troch lakov tak dokonalú a čistú vlastnú farbu...šikovná!
    Inak to biele je nálepka alebo je to robené nechtovým štúdiom? (presne si nespomeniem ako sa to volá ale je to tuším pečiatkovanie?)
    Megakrásne ale sú!

    OdpovědětVymazat
  2. Pozývam ťa na giveaway
    http://crazy-lifestory.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-persun-mall.html

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful! You've got pure talent :)

    OdpovědětVymazat
  4. pekné.. :) pozývam ťa na môj blog, a zároveň na giveaway. :)http://dommie-world.blogspot.sk/2013/07/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Ešte som nikdy nemiešala laky :D Ale výsledok je super!

    Romi- www.myself-romi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. och, krásne nechtíky ! :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. To je úžasné!

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké nehty.
    Nominovala jsem tě v Liebster Award, tak jestli chceš tak pokračuj.
    mybeautypineapple.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné sú uplne! A tá farba dokonalá :3

    OdpovědětVymazat