29. ledna 2013

Day 6: Violet nails

Moje nejoblíbenější barva ze všech je prostě fialová. A to fialová ve všemožných odstínech a variantách. Proto jsem na dnešní fialový den nepoužila pouze jednu barvičku. Jako podklad mi posloužil v jedné vrstvě Maxfactor glossfinity - 130 lilac lace, poté jem pomocí papírové malířské pásky vytvořila šikmou část s S-he 436 a jako třešnička na dortu se ve spojích leskne Essence special effect topper - 03 hello holo.

Musím říct, že jsem dnes docela s nehtíkama vzbuzovala pozornost. Paní na poště i slečna v drogerii se na nich pěknou chvilku zasekly a obě se ptaly, kde mi takové nehty udělali... málem jim spadly čelisti, když jsem přiznala, že to je má práce a že nejsem žádná nehtařka :-D

Maxfactor glossfinity - 130 lilac lace, S-he 436, Essence special effect topper - 03 hello holo

umělé osvětlení


Žádné komentáře:

Okomentovat