29. ledna 2013

Objednávka z Makeup Academy

Minulý týden slavil obchod Makeup Academy na facebooku 50 000 likes. A jako poděkování dopřál všem fanouškům 50% slevy na celý sortiment a navíc dopravu zdarma. Prostě možnost, která se jen tak neopakuje :-D 

Nutně jsem potřebovala nude paletku stínů a tak nebylo co řešit. Všude vychvalovaná Undressed musela být má. Asi nemusím říkat, že spousta dalších slečen a dam, chtěly to samé ... nakoupit své favority za super cenu. No stránka během nákupu několikrát spadla ... byl to boj, ale povedlo se. A po týdnu mě čekal na poště balíček.

Kromě již zmiňované 12 Shade Undressed Palette jsem si pořídila ještě hodně vychvalovanou řasenku
Every Lash Mascara. Nevlastním žádnou krémovou tvářenku a tak vykouším Blush Perfection Cream Blusher v odstínu Dolly, gelové linky mi už doma všechny vyschly a tak je nahradí tyto roztomilé s vlastními štetečky - odstín Tribe a Underground. Jako poslední jsem do košíku ještě přihodila rtěnku - u ní se mi líbí, že není na rtech tak křiklavá a na dně rtěnky má ještě schovaný lesk. 

Využili jste někdo taky této akce? Jestli ano, určitě se pochlubte ;-)


7 komentářů:

  1. Strašně zavidím všem, co akce využili ;) :)
    Taky bych si strašně chtěla objednat něco z ameriky, mít tak kreditku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta paletka, vypadá perfektně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem s ní zatím fakt spokojená. Super je kombinace matných a třpytivých barev ... přesně dle mého gusta ;-)

      Vymazat
  3. wow tak to si si urobila velmi peknu objednavku a super rychlo ti dosla!
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Také každým dnem očekávám balíček, tak uvidíme, jaká bude spokojenost :)

    http://mojekosmetika.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. škoda že se to doozvídám až teď..:((((((

    OdpovědětVymazat
  6. Mě zásilka nedošla a vrátili peníze :(

    OdpovědětVymazat